vineri, 15 ianuarie 2010

Cum agăţi pe Facebook şi Twitter

Încercarea găsirii unui partener în mediul virtual s-a mutat de pe site-urile de dating tocmai în reţelele de socializare, precum Facebook sau Twitter. Dovada?





Replicile de agăţat care ne inundă inbox-urile, „Ghidul complet de agăţat femei pe Facebook”, semnat de Justin Hartfield, sau declaraţiile lui Florin Grozea, care mărturiseşte că a fost agăţat pe reţele de socializare.


„Oamenii vor să iubească, iar dacă Facebook-ul îi ajută, îl vor folosi”, declară Florin Grozea, unul dintre membrii trupei Hi-Q, în exclusivitate pentru Unica.ro.


Întrebat dacă a folosit vreodată o replică de agăţat într-o reţea de socializare artistul glumeşte: „Desigur! Dar asta e o informație clasificată!”.


Cât despre replicile de agăţat primite de la diverse femei, Florin are cu ce se lăuda. El recunoaşte că au existat mai multe „încercări”, dar ele nu s-au concretizat în vreo relaţie intimă, ci poate doar în amiciţii.


Care sunt tacticile femeilor dornice să intre în atenţia artistului? Florin ne împărtăşeşte cele mai folosite replici de agăţat.



„În general, fetele mă laudă pentru muzica, videoclipurile şi concertele trupei Hi-Q. E mereu un bun început :-). Replica des auzită este: Sunt fană Hi-Q încă din școala generală!”.


Membrul trupei Hi-Q recunoaşte că a primit şi propuneri directe din partea unor femei, dar nu le-a dat curs deoarece „am încercat să ocolesc oamenii agresivi”, spune el.


Întrebat dacă pot fi reţelele de socializare viitoare site-uri de dating, Florin crede că „e mult mai ușor să ceri un ID de messenger sau un cont de Twitter decât numărul de telefon atunci când îți place de cineva. E un fel de declarație la jumătate de drum, fără prea mari riscuri...”.


Ei bine, nu doar inboxurile vedetelor sunt luate cu asalt de către internauţi amorezaţi.



Maria este înscrisă în diferite reţele de socializare şi se amuză teribil cu mesajele primite. O provoc să-mi povestească cum sună replicile cu care este agăţată, iar ea îşi aminteşte câteva exemplare demne de înrămat şi arătat cu degetul…


„Un anume tip face legătura cu poza mea de profil şi-mi spune: Frumoasa din poză este idealul tău feminin?. Un altul mă întreabă cum mă descurc cu gloata de agramaţi, retardaţi, nesimţiţi, instabili şi obsedaţi care-mi dă târcoale. Desigur, am primit şi replici romantice precum: O clipă împreună se poate? sau practice ca: Hai să vorbim pe mess, că este mai animat”.


Maria spune că a primit însă şi replici de agăţat lungi cât o zi de post şi formulate într-o manieră „serioasă”.


„Am primit două mesaje de la doi bărbaţi, chipurile respectabili, care şi-au spus numele întreg, profesia şi id-ul de messenger. Nu au uitat să-mi menţioneze şi intenţiile lor serioase. Unul dintre ei mi-a spus chiar că-şi imaginează zeci de anotimpuri petrecute împreună cu mine, şi asta doar după ce mi-a văzut poza de profil!”.


Maria nu este singura agăţată în reţelele de socializare.


Corina îmi spune şi ea o replică ce i-a rămas în minte şi care a făcut-o să se tăvălească de râs: „Dacă îngeraşii te-ar vedea, ar crăpa de invidie”, îmi spune Corina chicotind.


Ea a primit şi replici de agăţat mai serioase: „ Bărbatul respectiv mi-a spus în mesaj numele, vârsta, câţi fraţi are, care-i sunt planurile de viitor, dar şi… posibilităţile financiare”, îmi povesteşte Corina.


Şi Adrian îmi mărturiseşte că primeşte des complimente de tipul „Ce ochi frumoşi ai”, dar nu le dă niciodată atenţie. Motivul? El preferă femeile care-l abordează „live” şi nu din spatele unui paravan.


Tehnica agăţatului pe Facebook, acum şi sub formă de Ghid



Justin Hartfield a remarcat tendinţa de matrimonializare a Facebook-ului, aşa că a redactat „Ghidul complet de agăţat femei pe Facebook”, un ghid în care Hartfield povesteşte tehnicile prin care poţi impresiona şi cuceri femeile înscrise pe Facebook.


El respinge din start replicile de agăţat precum cele de mai sus, considerate de el maniere sigure de îndepărtare a ţintei şi vine cu propriile sugestii.


Aşadar, cum îi sfătuieşte el pe bărbaţi să agaţe reprezentantele sexului frumos pe Facebook? Autorul a construit un plan în paşi: de la aranjarea favorabilă a profilului şi a listei de prieteni până la tehnici de abordare care să-l facă pe bărbat un tip interesant, nu unul disperat.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu